מהייטק ל NLP - הסיפור שלי
המסע המקצועי שלי התחיל לפני קצת יותר מ20 שנה כסטודנטית בעולם ההייטק. לאורך השנים צברתי ניסיון בתפקידים מגוונים תוך התמודדות עם אתגרים מקצועיים רבים, צלחתי גלי פיטורים במשברים כלכליים, ורכשתי ידע נרחב ותובנות מעמיקות על עולם התעסוקה. למרות הצלחותיי לאורך זמן חוויתי תחושות של חוסר מימוש. לא הרגשתי שאני מביאה את היכולות הייחודיות שלי לידי ביטוי במלואן, ופעמים רבות גם ויתרתי על הזדמנויות ללמוד תחומים חדשים ולהתקדם לתפקידים בכירים יותר. משהו בתוכי בלם אותי מלהתבסס עמוק יותר בתחום, כשהלב שלי נמצא בעצם במקום אחר.

עם הפיכתי לאם התגבר בי הרצון להעביר לילדי מורשת של סיפוק והגשמה. שאלתי את עצמי מה אני רוצה להנחיל הלאה, ומה הדבר הנכון עבורי לעשות. התחלתי לתכנן את יציאתי לדרך חדשה, ועדיין הרגשתי כי התנאים לכך לא הבשילו. תקופת הקורונה, יחד עם חוסר הוודאות והחרדה הכללית שהתלוותה אליה, היוותה עבורי הזדמנות לשינוי. עברתי תהליך אישי מעצים שחיזק את הכוחות הפנימיים שלי, עורר בי אמונה ביכולותיי וגרם לי להבין שאין זמן מתאים יותר להגשים את חלומותיי.

היום אני מנחת NLP במשרה מלאה. סיפוק עצום ממלא אותי כשאני עוזרת לאנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, למצוא את הדרך שלהם להגשמה. אני מרגישה שליחות אמיתית לסייע להם לזהות את הייחודיות שלהם, לפתח ביטחון עצמי ולגלות מה גורם להם לאושר בעבודה ובחיים. העבודה שלי בקליניקה מתמקדת בעיקר בסיוע לצעירים בשלבים שונים של דרכם המקצועית. אני מאמינה שזוהי תקופה קריטית שבה ניתן להשפיע רבות על עתידם ועל תחושת הסיפוק המקצועי והאישי שלהם. אני עוזרת להם לזהות ולעדכן את מערך האמונות והערכים המנחים אותם, להגדיר את המטרות שלהם ולפתח תוכנית פעולה שתאפשר להם להגשימן.